joi, 8 mai 2014

Review: Blinc Ondulator Gene cu Activare Termică

Trebuie să vă mărturisesc obsesia mea din această perioadă. Mă preocupă foarte mult dimensiunea, forma, aspectul și tot ceea mai poate fi legate de gene și ochi. Deși am încercat tratamente naturiste, genele mele nu sunt pe măsura așteptărilor. Poate ar trebui să fiu mulțumită cu ceea ce natura m-a inzestrat și să merg mai departe.

Însă de când am văzut pe site că există acest tool care mi s-a parut revoluționar, am și plasat o comandă rapidă și iată acum vă voi scrie câte ceva despre acest produs de la Blinc, care din câte știu eu, nu se găsește în magazine. Dacă cumva greșesc, cineva să mă corecteze...

Am decis să renunț la genele false, am constatat că nu îmi fac tocmai bine și s-ar putea să fiu alergică la adezivul acela și decât să mă aleg cu ceva mai serios sau să ajung să port ochelari, sau să orbesc, mai bine nu! Ah, azi sunt puțin dramatică...

Am folosit clasicele ondulatoare de gene până acum, am unul de la Shu Uemura foarte bun, care nu m-a dezamăgit și la care voi face un review curând, dar mi-am zis să încerc și ultima apariție și să văd...poate-poate mă ajută...


Acest ondulator se activează termic, având 2 nivele de încălzire. Trebuie manevrat cu grijă, pentru a nu vă atinge pleoapele, care sunt oricum sensibile.

Dacă aveți genele drepte, vă sfătuiesc să folosiți în prealabil un ondulator clasic, metalic, însă nu strîngeți foarte tare, așa cum ați proceda în cazul unei utilizări clasice.
O utilizare de maxim 5 secunde este suficientă pentru a avea gene natural ondulate.

Iată câteva instrucțiuni în imagini, pentru a vedea mai bine ce este de făcut.


Dacă cineva dorește să achiziționeze acest produs, puteți să mă întrebați detalii.Vă voi răspunde cu plăcere.

O zi minunată, cu gene lungi și zâmbet larg!

Lumea Frumusețíi


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu