marți, 20 mai 2014

Review Casmir Apă de Parfum Spray de la Chopard

Hello!

Parfumul meu folosit astăzi este Casmir de la Chopard.


Am o amintire foarte plăcută legată de achiziţionarea primului parfum Casmir din colecţia mea, pe vremea studiilor mele în Franţa. Este unul dintre parfumurile casei Chopard care mi-au plăcut şi îmi plac de la prima testare, ca să spun aşa.

Mi se pare un parfum elegant, feminin şi cu personalitate.Aroma dulce este armonios conturată de  fructe exotice, de mango, piersică şi zmeură.
Urmează apoi note de cocos, mosc, scorţişoară şi mandarină.
Notele finale sunt preponderent cele ale boabelor de tonka şi vanilie.


 Deşi în principiu este un parfum oriental, destinat a fi purtat în sezonul mai rece, poate fi asociat unor evenimente mai deosebite. La o rochie de seară şi bijuterii strălucitoare merge de minune. Desigur, depinde de stilul şi gustul fiecăreia.

Îmi place designul sticlei, este robust şi clasic în acelaşi timp. Sticluţa de 30 de ml pe care o am în prezent poate fi purtată cu uşurinţă şi în călătorii.

A propos, momentan poate fi găsit la mai bine de jumătate de preţ, pe CăpşunaNet, pentru cele interesate.


Urmează cât de curând vara şi vacanţa.

Vouă ce parfum vă place în mod deosebit?

Vă salut.

Lumea Frumuseţii




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu