vineri, 9 mai 2014

Review: Clinique- Chubby Stick( Baton Volumizator) No. 15 Pudgy Peony

Bună fetelor!

Azi aș vrea să vă împărătășesc una dintre bucuriile mele colorate, vesele și anume rujul, batonul, creionul, stick-ul sau cum ați dori să îi spuneți sau, în varianta sa originala, Chubby Stick-ul de la Clinique.


 Vă pot spune că l-am cumpărat de pe CăpșunaNet, site-ul meu preferat de cosmetice.


Mi-a plăcut din prima, astfel încât l-am achiziționat chiar fără a-l testa în prealabil în vreun magazin de cosmetice. Îmi place acest roz și este exact cum mi-am imaginat.


Este de fapt, cum este menționat și pe site, un creion 2 în 1, care oferă buzelor contur și culoare în același timp. Este, așa cum îmi place mie să spun, o imixtiune de culoare și magie, care transformă buzele complet, dar și starea de spirit. Desigur, în sens pozitiv!

Așa arată culoarea acestui stick pe pielea mea.


Durabilitatea nu este însă punctul foarte al acestui stick. Luciul se estompează destul de repede, dar nuanța rămâne pot spune timp de câteva ore bune pe buze. Rujul stilou se răsucește, lucru care mi se pare un aspect pozitiv, oferind lejeritate în aplicare.
Textura este cremoasă, ușoară, se simte foarte plăcut pe buze și nu e deloc lipicioasă.


Îmi place foarte mult pigmentul pe care îl are, însă cred că voi avea mereu nevoie de o oglindă la îndemână, pentru o aplicare precisă! :D Aceasta este prima dintre nuanțele achiziționate, însă cu siguranță voi mai arunca o privire cât de curând, pentru a îmi lărgi paleta de culori. 

Un vot pozitiv din partea mea pentru batonul volumizator Pudgy Peony de la Clinique!

Un sfârșit de săptămână minunat!

Pupici!

Lumea Frumuseții



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu