marți, 27 mai 2014

Review: Fusion Beauty Fard de Obraz cu Amplifat pentru Sculptare și Conturare #Haute

 Bun găsit!



Astăzi v-am pregătit un review la un produs ce vă va oferi mai multă culoare și lumină în obraji și multă voie bună! Așa mi s-a întâmplat mie... Eu am comandat produsul acum 2 săptămâni și l-am primit săptămâna trecută și testat cu mare curiozitate. 

Produsul se mai află încă la ofertă pe CăpșunaNet, are o reducere de 25% momentan și calitatea produsului este justificată în totalitate, cu toate că este livrat fără ambalaj. Însă atâta timp cât este în stare bună și nu îl cumpăr pentru altcineva, este în regulă. 

Mă aflu la prima achiziție în materie de blush sub brand-ul Fusion Beauty, am ales nuanța Haute și cred că alegerea este perfectă pentru tenul meu. Am încercat o grămadă de produse cremă sau pudră, și nu pot să spun că am găsit unul care să mă facă pe deplin mulțumită.



Acest blush are însă o textură cremoasă, nelipicioasă, care se aplică cu usurință pe piele. Tenul nu se simte încărcat după aplicare, și nu rămâne vizibil la nivelul porilor, cum mi s-a întâmplat deseori cu alte produse similare.


Este îmbunătățit cu complexul Amplifat, care oferă hidratare și fermitate pielii. De asemenea, conține extract de boboci de trandafir, care ar avea ca scop reducerea porilor. În această privință. nu mă pot pronunța foarte mult, deoarece nu l-am folosit decât acum, dar îmi voi forma o părere mai amplă în timp.

 NU conține parabeni, ceea ce este un lucru foarte bun. Aspectul este unul natural, trandafiriu cu un pigment de strălucire. 
Se amestecă cu ușurință, îl puteți implica și în tehnica de conturare a feței, dacă vreți.

După mine, durează destul de mult pe obraz, nuanța rămâne vie și machiajul poate fi susținut în acest fel. 
Am încercat să îl aplic și ca bază în aplicarea rujului și e ok. 
Este mic, compact, prevăzut cu o mică oglinjoară care vă va permite aplicarea blushului și în alte locații decât confortul propriei locuințe. Îmi place și vi-l recomand!

Sper că v-a plăcut review-ul pe ziua de azi!

Vă urez o zi reușită!

Cu drag, 
Lumea Frumuseții





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu