vineri, 16 mai 2014

Review: Macadamia Natural Oil Ulei Tratament pentru Păr

Bună fetelor!

Astăzi aş vrea să vă prezint un produs pe care eu îl îndrăgesc pentru părul meu. Este vorba despre uleiul tratament de la Macadamia Natural Oil.




Eram puţin reticentă în privinţa uleiurilor pentru păr. Dar acum, odată ce am citit câteva review-uri am şi acţionat şi cumpărat acest produs, iar acum vă scriu zâmbind şi privind din când în când în oglindă şi admirând efectele acestui produs, pe care îl declar eficient şi minunat!
 
Macadamia Healing Oil Treatment s-ar traduce nu ulei tratament de vindecare. Practic asta face! Este un ulei terapeutic pentru toate tipurile de păr și este balsam pentru părul uscat şi deteriorat. Uleiul se absoarbe imediat , infuzează părul delicat cu substanțe nutritive pentru un păr mătăsos , sanătos, oferind în același timp protecție UV  împotriva razelor solare nocive.  Părul uscat  şi fragil este întinerit în mod miraculos, fiindu-i sporită strălucirea şi controlul.

De îndată ce l-am primit, l-am deschis şi l-am mirosit, pentru că eram foarte curioasă asupra parfumului. Nu știam exact la ce să mă aştept . Dar acum nu am cuvinte să vă spun cât îmi place! 
  Eu îl pot descrie doar ca fiind infuzat cu arome plăcute, florale-terestre. 


Textura este asemănătoare altor uleiuri , nu prea groasă, nici prea subțire . Ceea ce m-a surprins cel mai mult a fost cât de repede s-a absorbit în părul meu. Spre deosebire de alte produse asemănătoare, nu a rămas aspectul de gras pe păr, ci mai degrabă părul a devenit strălucitor, bogat. Trecându-mi mâna prin păr, pot spune că nu a rămas nicio urmă uleioasă.

Consider acest produs unisex foarte bun şi util, iar ca preţ acceptabil. Îl recomand, cu drag!

Weekend plăcut!

Lumea Frumuseţii


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu