luni, 12 mai 2014

Review Olay Regenerist Esență Resurfactantă pentru Noapte

Hello!

Vreau să îmi fac cunoscute gândurile legate de un produs bun, pe care îl folosesc cu drag și care sper să vă încânte și pe voi, cele care citiți această postare, care folosiți deja produsul sau care plănuiți să îl cumpărați.


 Sunt deja la cel de-al doilea flacon și sunt foarte mulțumită de produs, de preț, de tot. L-am cumpărat de aici.

Este un produs minunat de care m-am îndrăgostit, pot spune, de la prima aplicare. Este primul produs de acest gen, resurfactant, dar efectele eu le văd și simt.
Ambalajul este cel de mai sus, este un flacon robust, prevăzut cu pompiță, care face ca serul să curgă și să fie aplicat cu ușurință.
  
Înainte de a începe să-l folosesc, m-am confruntat cu urme de acnee, foarte frustrante pentru mine, care însă au dispărut și corelez acest lucru cu acest produs hidratant. M-aș fi bucurat să aflu despre acest produs mai devreme, însă văd că pe la noi nu prea se mediatizează sau oamenii pur și simplu nu folosesc acest gen de produse. 
Conține acid glicolic, lucru pe care îl ador. Deoarece acidul glicolic determină  înlăturarea acelor celule moarte ale pielii și grăbește regenerarea pielii. Desigur, este o valoare mică, care îl face să fie foarte sigur și blând , cu pielea, așa cum este a mea. Și antioxidanți, ceea ce este doar de bine!



Îmi place textura, ușoară, nelipicioasă, fiind absorbită ușor în piele.
Pielea mea nu mai este ternă, mă bucur că am descoperit acest produs, îl recomand cu încredere!

O seară frumoasă!

Lumea Frumuseții!   
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu