miercuri, 7 mai 2014

Review: Parfum Elizabeth Arden Untold

Bună!

Azi e o zi minunată, însorită și am chef să scriu câte ceva despre parfumul meu purtat azi, Untold, de la Elizabeth Arden.



Acesta este unul dintre cele mai delicioase parfumuri. Cu siguranţă acest lucru justifică și denumirea parfumului.
 Are atât de multe ingrediente de calitate înaltă, dar pot spune că 3 arome de lux îl caracterizează.


Se deschide cu note de piper roz, bergamotă ( o ador!), pere și cassis, fiind urmat de un buchet floral de iasomie egipteană și gardenie. Pentru mine notele de bază sunt minunate, delicate, cremoase, senzuale... Ador amestecul de patchouli, ambrp și mosc, care pot spune că se simt și după 5 ore de purtat!

Cred că este perfect pentru orice anotimp, fie zi sau seară...Sticluța este minunată, parfumul se reflectă prin structura sa geometric sculptată, încât pare ar fi un diamant. Arată minunat pe măsuța unde îmi țin cosmeticele.  Sper să vă placă și vouă, celor ce doriți să îl cumpărați! Eu l-am cumpărat de aici, prețul este foarte bun!

O zi frumoasă!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu