vineri, 6 iunie 2014

Review: Corector cu Ceai Verde şi Vitamine Korres

Hello dragelor!

Ne apropiem de vară, nu-i aşa?



Soare, verde crud, aer respirabil şi multe zâmbete. Ador aerul după ploaie, este curat, totul este mai limpede, mai curat, mai uşor de remarcat. Asta cu uşor de remarcat nu este întotdeauna un lucru pozitiv, mai ales dacă există unele aspecte de care ne ferim să iasă în evidenţă, să fie observate de restul lumii, nu-i aşa?
Fiecare are ceva ce nu vrea să se observe, nişte mici elemente care nu sunt tocmai în concordanţă cu aşteptările şi dorinţele noastre.

Eu mă identific aici prin minunatele cearcăne, cu care mă bat zilnic să le ascund, să le estompez, cu ce se poate. Remedii naturale gen somn, relaxare am încercat, dar se pare că este genetic şi asta e, trebuie să mă consolez, din păcate.
Din fericire s-a inventat corectorul, anti cearcănul, concealer-ul sau cum doriţi să-i spuneţi, care mă ajută să fiu mai relaxată, să mă privesc în oglindă zâmbind şi să păşesc fără stres de-a lungul unei zile.

Am descoperit în urmă cu ceva timp corectorul cu ceai verde de la Korres, care îmi place foarte mult şi pe care vi-l voi prezenta puţin azi.


Este perfect pentru pielea mea sensibilă, mai ales în acea zonă a ochilor. Cu extracte de ceai verde, are proprietăţi hidratante şi astringente, însă trebuie să ştiţi că nu usucă pielea deloc! Are vitaminele A, C şi E, foarte benefice pielii. Îmi acopăr aşadar atât cearcănele despre care scriam mai sus, cât şi unele coşuri, pete ce apar frumos pe piele. Are o acoperire perfectă şi se uniformizează plăcut, fără să se usuce sau să se brânzească în vreun fel, cum se poate întâmpla cu unele corectoare de foarte " bună" calitate...

Eu am achiziţionat corectorul cu nuanţa neutră şi mi se potriveşte.


Produsul vine într-un ambalaj practic, este prevăzut cu o pensulă foarte eficientă pentru aplicarea corectorului. Pentru a ajuta fluidul să ajungă la suprafaţa pensulei este nevoie de o mişcare de rotire a tubului, lucru care ajută o dozare uşoară, sigură. Îl puteţi găsi la un preţ special, aici.


Să aveţi un weekend minunat, poate vă mai scriu zilele acestea, dacă nu cumva plec.

Pupici din...

Lumea Frumuseţii




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu