joi, 5 iunie 2014

Review Dsquared2 Potion Apă de Parfum

Hello dragelor!




M-am trezit de dimineaţa şi am aprins calculatorul, consultând oferta de produse cosmetice de pe CăpşunaNET şi ce îmi văd ochii? Parfumul Dsquared2 Potion, pe care l-am cumpărat acum o lună şi jumătate este acum la reducere şi nu orice reducere! 47%! Nu pot să cred, de ce nu am avut intuiţia să mai aştept puţin, că doar nu era grabă mare!!!
Dar aşa mi s-a pus mie pata să mi-l cumpăr la preţ întreg.

Să trecem peste asta şi să vă spun părerea mea despre acest parfum.

Mi-a plăcut de când l-am încercat, acum un an de zile. Ţin minte că nu mă puteam opri din a-mi mirosi încheietura mâinii pe care am spreiat parfumul. Mi-am dat seama că trebuie să am acest parfum!
Este un parfum potrivit mai degrabă pentru sezonul rece, dar zilele acestea chiar a fost rece, aşa că l-am purtat cu drag.

A fost lansat în anul 2012, de casa de modă Dsquared2, însă în ciuda acestui lucru parfumul este conceput într-o manieră deosebită, cu bun gust, stil şi lux, aş putea spune. Sticla are un aspect vintage, pe care eu una îl ador!

Este un parfum dulce, cu note lemnoase.

Notele de vârf includ bergamotă, mure sălbatice şi bergamotă.
Printre notele de mijloc regăsim trandafirul sălbatic, lăcrămioarele (le iubesc!), florile de iasomie şi rabarbărul
Notele de bază surprind prin combinaţia de mosc alb-negru, patchouli, ambră.

Este un parfum trendy, sexy, care mă face să mă simt minunat!
Imediat după aplicarea pe piele, simt note de citrice şi florale. După câteva minute, notele calde, lemnoase de mosc se lasă descoperite, apoi moscul, iasomia, patchouli şi vanilia se fac remarcate şi vor fi predominante pe întreaga zi.
Îmi place pentru că există un echilibru, notele de fresh se îmbină cu cele florale, ceea ce îl face să se distingă de un parfum cu tentă bărbătească, prea brut.
Vă sfătuiescă să profitaţi de ocazie, eu cu siguranţă comandam dacă nu l-aş fi cumpărat de curând... :(

Cred că acest parfum poate fi pe placul oricărei femei, care doreşte să se facă remarcată.
În curând aş vrea să îi cumpăr prietenului meu versiunea pentru bărbaţi, pentru a cunoaşte întru totul parfumul Potion. Aţi încercat acest parfum?


O zi splendidă!

Lumea Frumuseţii


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu