luni, 2 iunie 2014

Review Kerastase Resistance Ciment Thermique - Lapte Reconstructor pentru Păr Despicat și Degradat

Salut!

Deseori mi s-a întâmplat să merg la coafor pentru o nouă frizură,totul să arate superb până în momentul în care ajungeam acasă. Desigur, nu reușeam să reproduc coafura de una singură ulterior, nici dacă dădeam banii pe diverse produse de styling, mai mult sau mai puțin profesionale. 

Mai mult, odată, după ce m-am tuns și mi s-a întins părul la final, s-a întâmplat ca șamponul pe care eu îl adoram să nu mai fie potrivit părului și să mi se îngrașe părul teribil de repede. Vi s-a întâmplat?
Uf, ideea e că a fost o excepție că m-am tuns la altcineva decât coafeza mea de suflet, Elena, care era în concediu chiar în acea perioadă, și nu voi mai repeta experiența neplăcută, cu bună știință!

Astăzi vreau să vă prezint un produs drag mie, de la Kerastase, un lapte de păr, cu proprietăți de refacere, al cărui denumire m-a făcut prima dată să mă amuz copios- ciment thermique...Betooon [mi-am zis], înseamnă că va avea efecte durabile. Și vă spun că așa și este!

Probabil că și din cauză că mi-am agresat părul cu diverse aparaturi cu șocuri termice și părul meu s-a uscat foarte tare la vârfuri. Trebuia să mă tund tot la 3 luni cel mult, pentru că dacă nu, riscam să apar cu un păr gen mop și să fie rigid, tern, cu aspect nenatural...

Am încercat două sau trei produse cu activare termică, în speranța că voi avea îmbunătățirile mult-așteptate, dar nu a fost așa.

Am ales apoi acest produs de la Kerastase, pentru că citisem mai multe lucruri bune și în plus, am mai avut ceva experiențe cu alte produse din acest brand.

Nu pot să spun că vopseaua este de vină pentru aspectul părului meu, am avut mereu grijă să îl hidratez, să mai aplic câte o mască-ceva... Oricum, după două săptămâni de când am început să îl folosesc pot să spun că părul îmi arată mai bine, parcă poate respira și eu mă simt mai puțin stresată.

Are un miros foarte plăcut și o textură lăptoasă. 



Se aplică pe părul umed, după spălare, pe vărfuri și se lasă, fără a se mai clăti ulterior. Este un produs leave-in, ceea ce pe mine mă încântă de-a dreptul. Simt că astfel își face treaba mai bine, că reconstituie structura internă și fortifică structura capilară din interior.
Există și alte produse din această gamă, concepute special pentru părul deteriorat, casant, lipsit de strălucire și vitalitate.

Ați încercat produsele Kerastase?
Cum vi se par?

O seară liniștită!

Lumea Frumuseții






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu