vineri, 2 octombrie 2015

Elemis, produse de vis!




Bună Dimineaţa!

Ce bine când te trezeşti cu chef de viaţă şi zâmbet pe faţă!

Da, şi zâmbind mai bine când tenul nostru arată superb şi suntem mulţumite de acest lucru, nu?
Azi am decis să scriu câteva despre produsele încercate de mine, marca Elemis. Poate aţi auzit, poate nu de acest brand.  
Elemis îmbină natura, știința și aromele plăcute. Valorifică ingredientele active şi a înglobat o gamă de produse de îngrijirea pielii care pur şi simplu transformă  rutina de frumusețe.



Resurfactant Facial Tri-Enzimatic



Deşi este denumit produs de curăţare lavabil, este mai degrabă un produs de exfoliere. Delicat cu pielea, cu aromă delicată, conţine ingrediente miraculoase bogate în antioxidanţi precum Ulei de Moringa, Ulei de Babassu Brazilian, Cocos şi Trufe Albe. Yummy, nu? Este un adevărat răsfăţ! Recomand persoanelor cu probleme acneice sau refacere post-acneică.

Un alt produs pe care îl folosesc este...

Uleiul de Corp cu Frangipani şi Monoi 



Mereu am fost fermecată de aceste flori exotice. O prietenă a fost plecată în Asia pentru câteva zile şi mi-a adus o floare de frangipani, pe care am presat-o şi o păstrez cu drag într-una din cărţile mele preferate...

Uleiul de corp este superb, catifelează pielea şi lasă un parfum paradisiac! Este luxuriant, infuzat cu ulei Monoi tahitian... Mmmm, îmi şi imaginez procesul elaborat de fabricare a acestui ulei. Consistenţa este plăcută, se absoarbe rapid. Nu lasă senzaţie grasă pe piele. Ce este minunat este faptul că poate fi folosit şi pe unghii, şi pe păr! Super. Ce ziceţi?

Sper că v-am făcut curioase... Şi eu sunt dornică să încerc alte produse. 

Luate cu drag de pe Strawberrynet.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu