joi, 1 octombrie 2015

Penhaligon's... amintiri parfumate




Bună tuturor! 

Aţi încercat Penhaligon's până acum ? Este ceva... deosebit în adevăratul sens al cuvântului! 


Prin Penhaligon's înțelegem puterea parfumului... Reînvie amintirile și deschide noi căi; ne poate opri în loc pentru o clipă. Amintirile sunt reiterate de mireasma irisului, șoapta cuișoarelor, explozia de nectarină zemoasă și vanilie cremoasă.


Iată câteva dintre achiziţiile mele şi alte două sunt pe drum:

Elisabethan Rose Apă de Parfum Spray




O aromă distinsă, de lux într-un flacon super drăguţ! Foarte elegant, parfumul cu note de trandafir şi muşcată nu este unul clasic, lipsit de profunzime, ci mai degrabă luminos, jovial, tineresc... Un parfum floral, perfect pentru vară (păcat că a venit toamna:( ), pe care îl recomand cu drag...

Malabah Cremă pentru Corp şi Mâini




Această cremă este de un farmec aparte. Drept dovada mi-am comandat şi parfumul, pentru că îmi doresc să îl regăsesc pe măsuţa de toaletă şi să îl simt pe piele. Miroase exotic, cald, spicy, sexy...
Lasă pielea fină cu parfum delicat ce durează câteva ore bune. Nu miroase dulceag dacă flaconul cremei v-ar sugera acest lucru. Cel puţin nu consider acest lucru. Îmi inspiră o călătorie prin India...
Abia aştept şi parfumul!


Quercus Gel de Duş şi Baie

Un gel de duş minunat, cu parfum distins şi durabil. Îmi place consistenţa lui mai groasă, transparentă şi fină la atingere. Face spumă bogată şi curăţă pielea delicat. Nu usucă ca alte produse, nici nu mă aşteptam. Aroma sa rămâne pe piele câteva ore bune. Un plus pentru mine! 

Abia aştept şi celelalte produse să se alăture acestora!

Voi aţi încercat Penhalighon's?

Recomand ca punct de achiziţie... desigur...






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu