vineri, 2 octombrie 2015

Thalgo, Frumuseţe Marină




O a doua postare pe ziua de astăzi va avea în vizor produsele Thalgo.

THALGO este un brand ce oferă un tratament complet, cu rezultate superbe. Se cunosc reușite uimitoare folosind tratamentele de îngrijire, iar THALGO oferă o gamă completă de îngrijirea pielii pentru toate aspectele frumuseții: hidratare, contur, anti-îmbătrânire, reechilibrare, sensibilitate și pigmentare.

Iată produsele care mi-au plăcut:

Loţiune Tonică




Loţiunea tonică de la Thalgo dedicată tenului normal spre mixt lasă tenul proaspăt şi plin de vitalitate. Permite aplicarea produselor cu uşurinţă şi asigură efecte maxime beneficiilor destinate tenului. Îl folosesc cu ajutorul unei dischete demachiante, dimineaţa şi seara. Mă simt tare bine, tenul meu rămâne proaspăt, satisfăcut.


Măşti pentru ochi cu Achid Hialuronic



Măştile pentru ochi cu achid hialuronic sunt nelipisite din rutina mea de îngrijire săptămânală. Le folosesc de 2 ori pe săptămână. Ochii mei obosiţi, cu pungi, cu linii fine accentuate îşi recapătă vigoarea şi catifelarea.  Plasturii sunt realizaţi din material şi sunt impregnaţi cu esenţă, atât de benefică pielii din jurul ochilor. După cum probabil şiţi, achidul hialuronic umple ridurile şi oferă supleţe pielii, iar ca bonus, aceste măşti conţin extract din ovăz, care creează o peliculă tridimensionlă, hidratantă şi protectoare.  Efectul de lifting şi de revitalizare este imediat. Le recomand!


Pe wishlist-ul meu apare în continuare Crema de Umplerea Ridurilor Cu Acid Hialuronic.


Aştept o reducere pe Strawberrynet şi va fi a mea!

Rămâneţi minunate şi frumoase!






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu