miercuri, 18 noiembrie 2015

Diptyque, arome franțuzești de poveste


Bună seara!



Ați auzit de Diptyque


Diptyque este o casă franțuzească de parfumuri fondată în anul 1961. În anul 1968, Diptyque a creat prima apă de toaletă, L'Eau, inspirată de rețeta de potpuri a secolului XVI și de mireasma citricelor. Apoi au urmat alte creații: apă de parfumuri, roll-on-uri și un rar vinaigre de toaletă. Timp de 40 de ani, Diptyque a dezvoltat o colecție sofisticată de parfumuri personale cu o semnatură clară și deosebită. 


Iată ce îmi place:


Ofresia Apă de Toaletă Spray




Este un parfum pentru femei tinere, în pas cu moda. Este un parfum fresyh, cu note elegante, persistente și senzuale. Conșine note de frezie, piper și acorduri lemnoase. Consider potrivit pentru primăvară, vară sau zile senine.


Lumânarea parfumată Feu de Bois




Este o lumânare minunată, care evocă un spațiu confortabil, delicat, primitor. Doar imaginându-mi focul de lemne mă gândesc la bunăstare, siguranță, zile de iarnă petrecută în casă cu o cană ce ceai și o carte bună... Arde îndelungat, conform prezentării, 80 ore. Eu mai am un sfert din ea și nu am numărat câte ore a ars, oricum ore cu plăcere și bucurie!


Sper să încerc și celelalte tipuri cât de curând.


O seară plăcută tuturor!


PS: Restul produselor le găsiți pe Strawberry.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu