marți, 17 noiembrie 2015

Hempz, îngrijire din cap până-n picioare





Bun Găsit!

Ați auzit de marca Hempz? Ei bine, eu am descoperit-o relativ recent, dar faptul că este un brand ce oferă diversitate la nivelul produselor mă face extrem de curioasă și încântată.

Hempz este o linie de produse de îngrijirea părului și corporală. De la tratamente de îngrijirea pielii la produse de curățare pentru corp, hidratante și șampoane, balsamuri și produse adjuvante de coafare, rutina de frumusețe este asigurată într-un mod perfect!

Iată produse încercate:

Șampon pentru Volum


Curăță și asigură un păr de calitate, puternic, plin de volum și strălucire. Protejează părul împotriva razelor solare, hidratându-l. Pătrunde în cuticula firului de păr, oferind rezistență și luciu intens. Este onceput pentru toate tipurile de păr, nu conține coloranți, conservanți sau parabeni! Și este vegan!

Couture Color Protect pentru Descurcarea Părului



Un periaj prea des, prea agresiv poate degrada și rupe firul de păr. Așadar acest produs cred eu că este extrem de util și benefic. Îl folosesc după spălarea părului, după ce am uscat în prelabil cu un prosop în proporție de 70-80% să zicem...Este fără clătire! După folosire îmi simt părul puternic, iar pieptănatul, mai ales că am păr lung, nu mai este o experiență stresantă, uneori dureroasă și time-consuming.

Am comandat 2 produse, al treilea este pe drum, balsamul trebuie totuși să fie nelipsit, nu?

Produsele sunt cumpărate de pe Strawberrynet.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu