marți, 1 decembrie 2015

Amenity, îngrijire în stil japonez





Bună tuturor!

La mulți ani pentru ziua specială de astăzi! Pentru mini vacanța aceasta, sper că ați avut parte de răsfăț și relaxare.


Eu am avut program special de îngrijire, spa și tratamente ca sî încep ziua de mâine cu forțe noi.


În seara aceasta am optat pentru un produs pentru ochi de la Amenity.


Amenity este marca japoneză ce are la bază sistemul de îngrijirea pielii cu cea mai înaltă calitate, cuprinzând cinci factori de dezvoltare creați de propria companie. Aceste produse minunate conțin ingrediente create de dr. Stanley Cohen, câștigătorul premiului Nobel în anul 1986 pentru Psihologie și Medicină.


Amenity Icream Cremă pentru Ochi





Deși în principal pentru bărbați, acest produs este destinat și femeilor. Deci poate fi un cadou perfect de Crăciun!


Este o cremă ușoară, delicată, fără parabeni formulată cu ingrediente inovatoare și extracte naturale pentru îmbunătățirea texturii și elasticității pielii la nivelul ochilor. Eu o folosesc seara, când am mai mult timp, însî se recomandă aplicarea și pe perioada dimineții, pentru rezultate optime. Eu sunt mulțumită de acest produs, nu doar eu, ci și iubitul meu.


Ați folosit această cremă?


O găsiți pe Strawberrynet..


O seară frumoasă!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu