miercuri, 30 decembrie 2015

Gamila Secret, Frumusețe de la Natură





Bun Găsit!

Cu siguranță vreți să găsiți trucuri să arătați perfect dacă nu de Revelion, cel puțin în noul an!

Vă prezint un brand minunat, cu produse naturale, atent create din ingrediente curate, benefice pentru ten și sănătate. Ați auzit de Gamila Secret?

Gamila Secret este un brand ce se laudă prin produse de calitate destinate înfrumusețării, cu ingrediente pure, de caitate. Fondatoarea, Gamila Hiar, al carei nume inseamna "frumusete" a studiat multa vreme plantele medicinale din gradina bunicii alaturi de mama si bunica sa. Dupa mai mult de 40 de ani de experimente, Gamila a creat o reteta ce include sunt de compusi activi, baza produselor Gamila Secret.

Iata ce mi-am cumparat eu:

Batonul Original pentru Ten Sensibil

Este un produs de curatare destinat pielii sensibila, inclusiv a bebelusilor! Contine ulei de masline, Ulei de Avocado si de seminte de struguri. Ofera rezistenta pielii, hidratare si confort maxim. O folosesc dimineata, inainte de tonic si ma simt fresh, nu am senzatia aceea de disconfort, de incorsetare.

Balsam de Picioare

Este un balsam revigorasnt, cu uleiuri de plante relaxant pentru picioare! Are o textură cremoasă, ce se absoarbe rapid, lăsând picioarele fine șli cu un parfum de mentă fin. Are beneficii antibacteriene si stimulează circulația sangvină!

Sunt tare încântată și îmi doresc să încerc și alte produse Gamila Secret!

Le-am cumpărat de aici:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu