marți, 29 decembrie 2015

HerCut, Stil Feminin





Hey!

Sper că ați avut un Crăciun minunat, chiar dacă zăpada și-a simțit lipsa. Eu m-am bucurat de momente magice, alături de cei mai dragi mie!

Suntem în așteptarea noului an și desigur, suntem în căutarea a ceva nou, minunat, care să ne ajute să arătăm frumos. Vă prezint produsele HerCut, pe care nu le-am descoperit de multă vreme, dar care ocupă de acum înainte o poziție de top printre preferințele mele.

HerCut este primul și singurul brand dedicat coafurilor ondulate, fiind creat de Bob Salem. Inspiră acel sentiment de "prima zi acasă". Veți păși cu o senzație de primăvară, care va întoarce priviri. Și vă veți simți grozav!



Eu am încercat:

Șamponul pentru Păr Normal Uscat
Este minunat, creează o spumă bogată ce simți că curăță, cu un parfum delicat. Am observat că este mai concentrat decât alte produse, așadar se poate folosi mai puținî canitate de șampon. Lasă părul strălucitor și cu o senzație minunată. Protejează părul vopsit!

Balsamul pentru Păr Ondulat Lejer

Este un balsam foarte delicat cu părul. Părul primește o vitalitate superbă, buclele sunt frumos evidențiate. Este perfect pentru tunsorile bob și alte frizuri de dimensiune medie/scurtă. Oferă volum buclelor și le scoate în evidență. Nu conține parabeni, chimicale, este natural și părul meu este relaxat după folosire.

Recomand, mai ales că sunt la reducere, aici!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu