luni, 11 ianuarie 2016

Ingrid Millet. Magie pentru piele


Pe lista mea de favorite se află și produsele Ingrid Millet. Produse luxuriante cu efecte maxime, mult peste așteptări, zic eu :)
Produsele Ingrid Millet se bucură de beneficiile caviarului care servesc ca bază pentru ingredientele de îngrijirea pielii. Extractul de perlă și argilă marină se alătură ingredientelor care desăvârșesc magia.

Eu am încercat:

Perle de Caviar Hydro-Serum Concentrat Hidratant


Acest produs oferă și menține hidratarea în piele. Capacitatea este susținută de ingrediente precum caviarul, acidul hialuronic, ureea și colagenul. Se aplică pe față, gât și decolteu. Se aplică ulterior crema corespunzătoare, Pielea rămâne revitalizată, hidratată, proaspătă. Potrivită tuturor tipurilor de piele.

Pudra Iluminatoare Pulbere


Este o pudră pulbere super-translucidă, ce acoperă eficient porii și depigmentările pielii. Oferă o senzație plăcută și un aspect natural. Tenul rămâne  proaspăt și luminos. Este perfectă pentru un machiaj natural, lejer sau pentru diverse retușuri. 

Sunt dornică de a mai cumpăra și alte produse de la acest brand. Le-am luat de aici


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu